Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

Cara Kurus dan Langsing Khas untuk Ibu Menyusu

Ramai ibu-ibu yang mengalami dilema yang sama, mahu kurus dan mahu menyusukan anak at the same time. ibu menyusukan anak tidak boleh diet secara extreme, tapi boleh diet santai bagi membolehkan target ibu-ibu untuk menyusukan anak selama mungkin dapat di capai.

pengambilan makanan yang sihat dan makanan tambahan yang berkesan akan membantu proses diet santai ini. so here is the solution:

OMEGA GUARD SHAKLEE

ibu kurus anak pun jadi bijak.
 
Omega Guard Shaklee ini mengandungi DHA & EPA yang tinggi. DHA & EPA ini tidak boleh dihasilkan oleh badan sendiri, sebaliknya perlu diambil melalui pemakanan seharian seperti ikan laut dalam, kekacang dan sebagainya.
 
Pelbagai kebaikan DHA diantaranya:
  • mencegah kadar kolesterol berlebihan
  • mencegah pembekuan lemak dalam darah
  • mencegah kanser
 
EPA pula baik untuk:
  • mencegah radang sendi
  • mengelakkan asma
  • meningkatkan daya seks (bagus untuk suami isteri)
 
Omega Guard Shaklee boleh meningkatkan kadar kolesterol baik dalam badan (HDL) dan menyingkirkan kolesterol yang tidak diperlukan oleh badan. jika kadar kolesterol tidak baik banyak di dalam badan akan menyebabkan saluran di dalam darah tersumbat dan boleh mengakibatkan sakit jantung.
 
tapi apa kaitan omega & ibu menyusu? ya inilah jawapannya, DHA yang terkandung di dalam omeda guard shaklee akan menyingkirkan lemak-lemak berlebihan yang tidak diperlukan oleh badan. jadi ibu-ibu menyusu akan kekal langsing dalam tempoh penyusuan, ditambah lagi dengan kebenaran yang ibu-ibu juga akan membakar lemak semasa sesi penyusuan. gabungan inilah yang akan menghasilkan badan yang sihat & langsing ibu-ibu menyusu. so kurus dapat, menyusukan pun dapat.
 
selain itu, bayi yang disusukan oleh ibu yang mengambil omega guard shaklee juga akan mendapat kebaikan bersama, DHA akan membantu bagi mengoptimum fungsi otak, jaringan-jaringan otak anak akan lebih aktif dan hasilnya anak semakin pintar.
Mengikut keputusan kajian yang membandingkan wanita mengandung yang mengambil sehingga 1100mg DHA (serta 800mg EPA) setiap hari dengan wanita mengandung yang mengambil cuma 100mg DHA setiap hari , wanita yang mengambil DHA 1100mg melahirkan anak (kanak-kanak A) yang mempunyai tahap IQ iaitu kebolehan berfikir dan memahami yang lebih tinggi (mendapat markah IQ yang lebih tinggi) sehingga kanak-kanak itu berumur empat tahun berbanding kanak-kanak yang dilahirkan oleh ibu yang hanya mengambil 100mg (kanak-kanak B). Kanak-kanak A juga mempunyai kualiti tidur yang lebih baik, immuniti yang lebih baik serta kurang risiko alergik.
 
bagi membolehkan lemak disingkirkan dengan lebih efektif, fiber atau serat diperlukan. alfalfa adalah raja serat dan raja segala tumbuhan yang akan menyerap lemak-lemak yang telah disingkirkan dan seterusnya membuang melalui sistem perkumuhan. pengambilan omega guard shaklee dan alfalfa ini mesti disertai dengan air yang banyak sekurang-kurangnya 3 liter sehari. air yang mencukupi akan memberi kesan yang lebih baik.


 
jadi ibu-ibu yang ingin menikmati kebaikan 3 dalam 1 omega ini, bertindaklah sekarang. kurus sambil menyusu....anak juga menjadi lebih pintar.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan??Hubungi saya sms/whatsapp/viber @ 0195596963 (maya)
 


0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...