Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

Pemakanan Yang Sihat Untuk Ibu Mengandung


Pengambilan minyak ikan Omega 3 merupakan makanan terbaik untuk perkembangan otak bayi. Kandungan EPA dan DHA yang boleh ditemui dalam minyak ikan diperlukan untuk perkembangan yang sihat.

Minyak ikan juga penting untuk ibu. Pada peringkat ketiga kehamilan , ibu akan memindahkan kebanyakkan simpanan DHA kepada janin yang diperlukan untuk pembentukkan sistem saraf dan otak bayi.

Begitu juga dengan pengambilan susu semasa hamil. Susu mengandungi protein, kalsium, choline, potasium, fosfor, niasin, Vitamin A, Vitamin B12, Vitamin D dan beberapa mineral penting lainnya.

Ibu hamil yang secara rutin mengambil susu mengandungi choline akan melahirkan bayi yang memiliki kemampuan memori yang sangat baik. Susu yang mengandungi choline sangat berpengaruh kepada perkembangan otak dan pusat memori otak janin.

Bagaimana Omega Guard Shaklee boleh membantu?


Shaklee dah berada di pasaran dan terbukti berkesan sejak 50 tahun lalu, Omega Guard Shaklee adalah ultrapure, dibuat dengan begitu sempurna, penyulingan 3 peringkat secara semulajadi memberi manfaat asid lemak pada masa yang sama mengeluarkan sebatian berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam ikan. Omega Guard dibuat dari ikan bukan hati ikan yang memberi kesan toksik.

Siapa yang sesuai mengambil Omega Guard?

Ibu hamil
Ibu menyusu
Kanak-kanak (1 tahun ke atas)
Lelaki
Warga Emas
Mereka yang mengalami darah tinggi, kolesterol tinggi, diabetes
Mereka yang mementingkan kehidupan sihat



credit
Berminat untuk mencuba atau mendapatkan pek percubaan? Ingin harga istimewa?
COD Area : Alor Setar/Jitra/Pokok Sena
sms/whatsapp/viber maya @ 019-5596963



0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...