Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

Set 3M Shaklee: Our super duper milk booster product

Set 3M? Kenapa 3M? Sebenarnya 3M adalah Mom's Marvelous Milk. Mmg marvelous pun kan? Set ini selalu mendapat permintaan tinggi.
Buat yang baru nak mengenali Set 3M ni, ia sebenarnya terdiri daripada
  • Vitalea (Multivitamin)
  • Vit C
  • B complex
  • Alfalfa
  • Ostematrix
  • ESP
  
Jom lihat satu persatu bagaimana set 3M ni dikatakan dapat boost lagi penghasilan susu.

Apa kepentingan setiap supplemen ini pula?
Vitalea : untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi. Rata2 pengambilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak sebab dan kekangan.Dan uniknya Vitalea @ multivitamin shaklee kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.

B Complex : lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress ,menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

Vitamin C :  membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Penambilan bersama Vita-lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh

Alfalfa : raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU. Merupakan supplement penting utk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim. Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat.Turut membantu perkumuhan (lebih lawas)dan membuang angin dalam badan…secara automatik kesan baik pd bby..susah nak kena kembung.

Ostematrix : Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibu yang menyusu, pengambilan kalsium tidak boleh dipandang remeh. Bagi ibu-ibu yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susu ibu akan diserap dari yang sedia dalam tubuh ibu. Jika perkara ini berlarutan dan si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini maka si ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua. Sebab itu pengambilan sumber kalsium tidak boleh dipandang ringan sama sekali. Jika perasan ada sesetengah ibu yang apabila melalui menstrual (period) susunya akan merundum…ini disebabkan kekurangan kalsium yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah kotor yang perlu disingkirkan.
 
ESP - Soy Protein Isolate Powder : Kompisis vitamin utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protein iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan.Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga. Protein sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. So apabila kita memasak sumber protein seperti ikan goreng pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protein yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri. klik sini utk lihat testimoni customer mamasyiaqira.

Klik sini untuk lihat senarai harga

Berminat untuk mencuba atau mendapatkan pek percubaan? Ingin harga istimewa?

COD Area : Alor Setar/Jitra/Pokok Sena
sms/whatsapp/viber maya @ 019-5596963



2 komen kawan-kawan:

SM79 said... [Reply to Comments]

saya dh cuba set ni lebih dr 3 bln... mmg berbaloi2, susu pun banyak & pekat, anak cepat kenyang, berat badan pun berkurangan, kulit pun jd halus & lebih bertenaga...

alhamdulillah, mama syiaqira telah memperkenalkan Shaklee kpd saya.... :)

Maya said... [Reply to Comments]

Alhamdulillah berkat doa dan sabar menggunakan set ni... sbb ada yang complain x berkesan...apa2 pun kena konsisten penggunaannya...tahniah sm79 sbb dpt bf baby dan secara x lnsg blh jgk slim...hihihi... :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...