Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

SUSU BANYAK, LUKA CEPAT SEMBUH DAN BADAN SEGAR BERPANTANG DENGAN SHAKLEE!

Semakin hampir dengan tarikh jangkaan bakal melahirkan anak yang di kandungkan 9bulan, pasti sebagai bakal ibu yang akan melalui tempoh berpantang selama 44hari mula terfikir-fikir apakah SET BERSALIN / SET BERPANTANG yang akan menjadi peneman anda ketika berpantang nanti. Jadi, jangan ragu-ragu untuk memilih SET BERSALIN / SET BERPANTANG Shaklee. 

Kenapa ye kena pilih Shaklee sebagai Set Berpantang anda? 

Kerana..Shaklee ni SELAMAT dan UNIK jika nak di bandingkan dengan set berpantang atau set bersalin lain yang berlambak di pasaran sekarang.

SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh di ambil oleh ibu yang baru melahirkan bayi seawal 2jam selepas melahirkan bayi. 

SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh di makan oleh ibu yang bayi di sahkan ada masalah jaundis/sakit kuning.

SELAMAT kerana ibu yang melahirkan bayi secara normal atau pembedahan boleh makan vitamin Shaklee ini.

UNIK kerana gabungan vitamin yang ada dalam set bersalin atau set berpantang Shaklee ini membuatkan ibu lebih cergas, lebih bertenaga, lebih anggun dan cantik.

UNIK kerana luka ibu akan lebih cepat sembuh.

UNIK kerana susu ibu meriah dengan adanya ESP dalam set ini.

Jika anda dah makan set berpantang atau set bersalin Shaklee ni, tak perlu lagi makan apa-apa jenis jamu. Tapi, seandainya anda nak makan jamu, cuma perlu jarakkan masa pengambilan antara vitamin Shaklee dan Jamu pilihan anda.

Set Bersalin Basic (4 Vitamin)

Vitalea, B-Complex, Vitamin C dan Zinc

Set Bersalin + Penyusuan

Vitalea, B-Complex, Vitamin C, Zinc, Alfalfa dan ESP

Setiap vitamin ada fungsi hebat tersendiri. . Belum cuba, belum tahu..Dah cuba, setiap kali bersalin nak Shaklee je nanti =) jom tengok kebaikan setiap satu vitamin yang ada dalam cadangan set ni...

1) Vita-Lea® Iron Formula (Multivitamin)
Vitalea adalah multivitamin yang lengkap dengan 28 jenis vitamin dan mineral. Sangat perlu demi memastikan tubuh badan menerima semua zat dan vitamin yang penting untuk kesihatan optimum dan perlu dalam menjamin kesejahteraan secara am.

Zat besi dalam Vita-lea dapat membantu ibu menambah zat besi kerana kebiasaannya ibu mengandung dan menyusu kekurangan zat besi dan jika tidak ditampung boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang konsentrasi.

2) Sustained Release Vita-C
Sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan ibu dan bayi dan menjadikan kulit lebih cantik.

3) B-Complex
Lengkap dengan 8 kumpulan Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri. B complex juga vitamin anti stress. Jadi bila tiada stress, penghasilan susu lebih baik.

4) Energizing Soy Protein Isolate Powder (ESP)
Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.

5) Ostematrix (Calcium & Magnesium)
Dalam susu ibu, antara komposisi mineral yang tinggi ialah kalsium. Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibu yang mengandung atau menyusu, pengambilan kalsium tidak boleh dipandang remeh. Bagi ibu2 yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susu ibu akan diserap dari yang sedia dalam tubuh ibu.

Jika perkara ini berlarutan dan si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini maka si ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua.

Pengambilan Ostematrix juga dapat membantu ibu yang mengalami masalah susu merudum ketika period.

6) Zinc Complex (Selepas bersalin)
Membantu penyembuhan luka bersalin dengan lebih cepat dan membantu mengelakkan post-natal depression.

7) Alfafa Complex (Selepas bersalin dan menyusu - as MILK BOOSTER)
Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.

Testimoni pengguna :

"Alhamdulillah, sy start ambik shaklee selepas sy start berpntang akhir bulan 3 ari tu.. Sebelum ni kulit sy tersangat la kusam, tona tak sekata, jerawat senang je nk hinggap bertempek kadang2 terpaksa pkai krim nk ttp parut jerawat.. Gmbr sebelum tu sy preggy 3-4m, & gambar seleps tu mse my baby berusia 3m.. Sy hanya consume ESP+alfafa+B Complek+Zinc+Vitalea dan juga Lecithin. Skrg, xpayah lg nk pkai set lengkap pelbagai, hanya dengam sapuan bedak pun dah ok, yang penting Shaklee tetap di hati."

















Testimoni pengguna 2:






















JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM MAYA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,





0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...