Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

PROMOSI

Jom dapatkan produk shaklee dengan harga lebih rendah....contact saya untuk khidmat nasihat dan panduan pengambilan vitamin yang sesuai dengan masalah anda...









Susu Pekat, Baby Kenyang, Ibu Happy!..



CADANGAN SET PENYUSUAN 3M --------------------------

- Merupakan kombinasi Set B (Vita-Lea, B-Complex, Vita-C, Alfalfa Complex), OsteMatrix (Kalsium) dan Energizing Soy Protein (ESP)

 - Set Breastfeeding 3M merupakan set yang paling laris, paling berkesan dan paling mendapat sambutan terhangat di kalangan ibu-ibu menyusu.

- Set ini mengandungi vitamin yang boleh membantu mempercepat dan menambah penghasilan susu ibu, sehinggakan para ibu yang mengambil set ini disarankan mengepam / menyusukan anak setiap 2 jam sekali atau ibu mungkin mengalami bengkak susu. - Digalakkan untuk ibu-ibu yang baru mula nak kumpul stok

 - Digalakkan untuk ibu-ibu yang penghasilan susunya sangat sedikit - Digalakkan untuk ibu-ibu bekerjaya yang perlukan stok lebih untuk simpanan

- Digalakkan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak sepenuhnya melalui botol susu (anak enggan direct feed melalui payudara)

 - Digalakkan untuk ibu-ibu yang mengalami masalah penyusuan di mana si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walaupun telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari.

- Set ini jika diamalkan bersama-sama tips yang diberi adalah paling sesuai untuk ibu-ibu yang ingin melakukan relaktasi/ induce relactation (contohnya ibu telah berhenti menyusui anak atau ibu yang hendak menyusukan anak angkat). InsyaAllah penyusuan boleh dimulakan semula dengan syarat ibu mesti berusaha. Nak harga best? PM-sms-WA saya cepat2!

Advance Joint Health Tablet

Pernah tak dengar orang tua - tua atau yang paling dekat mak dengan ayah kita la mengadu sakit sendi dan sakit lutut??Pernah terasa sakit bahu?Rasa tegang semacam?Sakit bahu belikat apabila duduk lelama mengadap PC?Sakit Pinggang??(yang ni saya selalu kena)Bila selalu sangat pakai High heels, sakit pulak sendi2 kaki, pernah??? Bila tunduk atau rukuk / duduk antara 2 sujud (masa solat), maka berkumandanglah keriok-keriok kat sendi.

Pernah??? selalu je kan? Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang temulang yang memberi sokongan dan membantu kita bergerak. Ia terdiri dari tulang rawan (yang lembut), ligamen, tendon, dan cecair sinovia (sebagai pelincir) yang beri keselesaan dan bantu menyerap hentakan dari impak fizikal. Bila umur semakin meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi.Tekanan fizikal yang berterusan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ini yang sebabkan sakit sendi. Bila sakit sendi datang menyerang macam ni mesti kita tercari - tercari cara untuk melegakannya bukan? So kat sini, saya nak suggestkan satu produk dari Shaklee untuk melegakan kesakitan ni.



 


 ADVANCE JOINT HEALTH TABLET!!!


 Q : Apakah Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
 A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formulasi proprietary yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

 Q: Siapakah yang memerlukan khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
 A : Lelaki dan wanita dewasa yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Orang muda yang mempunyai gaya hidup lasak dan aktif juga boleh memanfaatkannya.

 Q: Apakah ekstrak jagung?
A : Ekstrak jagung secara semulajadinya kaya dengan glucosamine yang merupakan gula amino dan merupakan blok binaan utama bagi proteoglikan. Ia digunakan untuk membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sesendi. Glukosamina mengandungi bahan yang juga dijumpai dalam tendon dan ligament. Ekstrak jagung membantu meningkatkan perlindungan sesendi dan membantu memelihara tulang rawan untuk kesihatan sendi dalam jangka masa panjang.

 Q: Apakah Boswellia ?
 A: Boswellia merupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia serrata ialah asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

 Q: Apakah yang membuat ekstrak Boswellia dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet istimewa?
 A: Ekstrak Boswellia proprietari yang digunakan di dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet bukan sahaja mengandungi asid Boswelik AKBA yang berkepekatan tinggi bagi menyokong keselesaan sendi tetapi juga mengandungi unsur-unsur semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkait rapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding dengan AKBA sahaja. Tambahan pula, ekstrak Boswellia tertentu ini telah ditunjukkan secara nutrisinya dapat menyokong keselesaaan sendi yang lebih baik berbanding satu ekstrak AKBA yang lebih tinggi.

Q: Bolehkah saya mengambil Shaklee Advanced Joint Health Tablet dan OsteMatrix pada masa yang sama?
  A : Boleh. Tiada sebab mengapa anda tidak boleh mendapatkan khasiat kedua-dua product yang dapat menyokong kesihatan sendi anda. Lebih baik lagi anda gabungkan Shaklee Collagen Powder dan VIVIX bagi mengoptimumkan khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet

 Q : Bila dan bagaimanakah saya mahu menggunakan Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
  A : Untuk hasil yang terbaik, ambillah mengikut apa yang disarankan iaitu dua tablet sehari bagi setiap hidangan.

 Q: Mengapakah ia bebas daripada chondroitin?
 A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet tidak mengandungi sulfat kondroitin kerana ia tidak akan diserap dengan baik jika diambil secara oral ( ditelan). Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat chondroitin juga boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina yang lazimnya diserap dengan lebih baik jika diambil secara berasingan.

 Q: Mengapa produk tersebut mengandungi Vitamin C?
  A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 100% Vitamin C kerana ia merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen. Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh.

 Q: Mengapa produk tersebut mengandungi mineral surih zink, copper (kuprum/ tembaga) dan mangan?
 A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 10% mineral zurih zink, copper dan mangan yang merupakan faktor sampingan bagi enzim-enzim yang membina kolagen dan glikosaminoglikan.

 Q: Adalah Shaklee Advanced Joint Health Tablet berasaskan sayur-sayuran?
 A : Ya. Jadi dengan penerangan serba ringkas diatas, produk ini adalah selamat untuk kegunaan semua..Apa kata kita hadiahkan tablet ni untuk orang - orang yang tersayang kita. Sekurang - kurangnya dia akan selalu dapat lihat senyuman kelegaan dan kegembiraan bila sendi mereka sihat dan  tak rasa sakit lagi!!!

Testimoni pengguna :














Berminat?

 

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:
Maya | ID: 918781 | Call/SMS/Whatsapp/Viber 019-5596963
Email: syiaqira@yahoo.com
OR
Add sy sebagai Friend di FB Sumaiya Abdul Ghoni



MEALSHAKE: OFFER BULAN JUN!!! JOM BELI 6 PERCUMA 1


Mealshake...pemakanan tambahan paling popular di kalangan ibu2 yang mempunyai anak picky eater.

KENAPA MEALSHAKES POPULAR?

Sebab utama adalah ibu-ibu dah hilang satu beban. Beban nak fikir apa lagi patut dibuat bila anak susah nak makan, perkembangan anak slow ataupun berat badan tak naik-naik.

Apakah mealshake dan bagaimana mealshake boleh menjadi pencetus selera makan anak2 sekaligus meningkatkan perkembangan mereka?

1 canister = 544 gm
1 sudu sahaja sehari (dewasa) & 1 sudu teh (kanak-kanak) . Boleh dicampur dengan mana2 feberet drink anda. Sangat mudah nk sediakan..Buat ice blended pun best!

Selain pencetus selera anak2..MEALSHAKE punya banyak lagi kebaikan.


Pertama ~ untuk kecantikan kulit. 


Mealshake kaya dengan protin yang menyihatkan sel-sel dan lengkap dengan 24 jenis vitamin dan mineral penting untuk perkembangan kulit yang sihat. 

KENAPA PROTEIN PENTING?

Saya senaraikan kepentingannya secara ringkas di bawah

  1. PROTEIN berfungsi untuk membina sel baru dan menggantikan sel rosak atau sel yang telah mati
  2. PROTEIN digunakan untuk membina tisu penghubung pada ligamen, tendon dan otot. 
  3. PROTEIN berfungsi untuk mensintesis hormon bagi koordinasi badan
  4. PROTEIN digunakan untuk mensintesiskan antibodi bagi pertahanan badan.

Kulit yang cantik bermula daripada sel yang sihat. Jika sel telah mati atau rosak tidak diganti, itulah penyebab kepada kulit kusam. Selain protin, mealshake juga mengandungi bcomplex, iron dan copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat sekaligus meningkatkan warna kulit dan menjadikan kulit kelihatan lebih bertenaga. 

Kedua ~ untuk mengurangkan masalah sembelit di kalangan kanak-kanak.Untuk satu bahagian mealshake, terdapat 3gm serat. Serat dapat membantu proses peristalsis dalam kolon (pembuangan) berjalan dengan lebih lancar dan proses detoks dapat berlaku secara neutral. Sebab itu ia sesuai untuk kanak-kanak yang selalu sembelit. 

Ketiga ~ untuk antioksida. Disebabkan mealshake mengandungi vitamin A, C, E, selenium, maka keperluan antioksida juga boleh diperolehi daripada mealshake. Antioksida penting bila mana badan kita mempunyai radikal bebas. Antioksida la yang menjadi senjata untuk combat with radical bebas tu. Siapa yang boleh menjamin dalam badannya tiada langsung radical bebas? Saya yakin tiada!

Keempat ~ untuk bantu anak lebih fokus. Kenapa? kerana Mealshake mengandungi 12 vitamin penting. Untuk setiap satu hidangan, kita akan mendapatkan, 25% vitamin A, 30 % vitamin B6, 20% vitamin B12, 30 % vitamin C, 10% vitamin D, 35% vitamin E, 30% daripada thiamin, 10% riboflavin, 35% niacin, 35% folat, biotin 35% dan 30% asid pantotenat. 

Itu bahagian vitamin, bagaimana pula dengan kandungan mineral? 

Ada 11 mineral penting yang ditemui dalam campuran Mealshake. Untuk satu hidangan, kita akan mendapat 20% kalsium, 35% daripada besi, 15% daripada fosforus, 25%s daripada magnesium, 30 % zinc, 35% daripada selenium, 35% copper, 35% manganese dan 35% molibdenum. Satu bahagian juga mengandungi 80mg natrium dan 275mg kalium

Jadi anak-anak dan remaja yang sedang membesar sangat memerlukan keperluan vitamin dan mineral yang lengkap agar minda mereka dapat berkembang dengan lebih baik.

Apa kata ibu2 yg dah try MealShake?


Ihsan : mamafaiz.com
Salam kak ira,

Ingat tak cerita sy pasal Akif yang sembelit?
Lepas diintroduce meal shake,sy sgt2 nk try tuk Akif.since dalam tu ade fiber, jd boleh tlg melawaskan perut budak kecik ni.jd sy pon try,alhamdulillah,smggu lepas cuba,dh nmpak beza dia.tiap2 hr buang air besar.n bowel movement pon smooth je,perut dh x buncit(hehe,kl buncit pon sbb minum air byk). N 7oz tu mcm xckup je,sbb die suka dgn rasa vanilla meal shake tu
Sy pulak,dulu nk minum susu punye lah susah.bila tmbah meal shake,segelas tu senafas je boleh minum(hehe..exegerate).sedaap!thanks,nnti nk beli,buat bekal puasa


_________________________________________
Saya teruskan bagi Mealshake, masuk hari ke-3 Irfan dah tak demam and batuk2 asthma dia terus hilang. Irfan kembali aktif (actually aktif lagi dr biasa..hehe..) dan makan pun nak sahaja. If not, kalau dulu kena asthma attack, dah baik pun taknak makan, minum susu je. Risau Ummi tau
________________________________________

...doktor beri ia antibiotik untuk anas makan selama 1 bulan..ngam 2 minggu cda tengok anas semakin kurus n tidak selera makan n minum.(kurus sampai neneknye di kampung terkejut bila melihat gambar anas yang cda MMs padanya)....kulit anas menjadi kasar...dan anas jadi sensitif...mudah menangis..tak bertenaga..dan dalam tempoh yang sama cda berhenti memberinye antibiotik dan menukarkannye dengan Meal shake..

2 hari selepas tu cda nampak perubahannye....anas dah mula ke dapur menunjuk apa saja makanan didapur..selera makannya bertambah!!! syukur.........dan dari tu juga anas semakin aktif.....tidak mudah meragam...dan sekarang selepas 1 bulan....badanya dah mula berisi...kulitnya semakin halus dan sekata.

_________________________________
Alhamdulillah. dengan milk shake+ susu, Vita lea for Children selama 1 minggu di samping kapsul minyak ikan Omega Shaklee guard... (sedap dikunyah begitu sahaja)......nakkan anak anda bijak?..pastikan diet hariannye tinggi kandungan DHA..untuk perkembangan otaknya. Sekarang Aiman akan mkn nasi 3 kali seharidan selalutgh malam dia tak boleh tidur sb lapar katanya.


_______________________________

AlhamduLILLAH, lepas 3 hari try Shaklee Mealshake,Alif dah mula menampakkan perubahan..dia dah mula mintak makan..dan makan pun takde ler tunjuk 4 jari dia tu dah..makan abes sampai dia betul2 kenyang..and takde dah makan benda2 merapu tu..dan dia mula nampak aktif, ceria dan sihat..
___________

Jadi utk menjawab soalan Pn Ieda sama ada produk ini berkesan atau tidak.. hanya ibu2 yg boleh jawab.. saya dah berikan fakta2 dan pengalaman ibu2.... Pilihan di tangan anda.. Saya dah menemukan yg terbaik utk saya dan keluarga saya. Ingat ye..kesihatan bermula dgn nutrisi yang baik... Anda bagaimana?


~~***~~

*This statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan utk merawat,mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan

Promo Jun 2013 yg BEST!!
MEALSHAKES! Buy 6 free 1 at RM682.50.
Mahal? Ishh JIMAT banyak dah tu! Mari buat kira2:

RM 682.5/7 : RM97.50
harga retail biasa: RM113.75
 So ibu2 dah JIMAT LEBIH RM16 satu tin!

**pengiraan berdasarkan harga retail, belian 6 tin.

Nak lagi JIMAT,
PM-sms-WA saya cepat2!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...