Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

Susu Pekat, Baby Kenyang, Ibu Happy!..



CADANGAN SET PENYUSUAN 3M --------------------------

- Merupakan kombinasi Set B (Vita-Lea, B-Complex, Vita-C, Alfalfa Complex), OsteMatrix (Kalsium) dan Energizing Soy Protein (ESP)

 - Set Breastfeeding 3M merupakan set yang paling laris, paling berkesan dan paling mendapat sambutan terhangat di kalangan ibu-ibu menyusu.

- Set ini mengandungi vitamin yang boleh membantu mempercepat dan menambah penghasilan susu ibu, sehinggakan para ibu yang mengambil set ini disarankan mengepam / menyusukan anak setiap 2 jam sekali atau ibu mungkin mengalami bengkak susu. - Digalakkan untuk ibu-ibu yang baru mula nak kumpul stok

 - Digalakkan untuk ibu-ibu yang penghasilan susunya sangat sedikit - Digalakkan untuk ibu-ibu bekerjaya yang perlukan stok lebih untuk simpanan

- Digalakkan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak sepenuhnya melalui botol susu (anak enggan direct feed melalui payudara)

 - Digalakkan untuk ibu-ibu yang mengalami masalah penyusuan di mana si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walaupun telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari.

- Set ini jika diamalkan bersama-sama tips yang diberi adalah paling sesuai untuk ibu-ibu yang ingin melakukan relaktasi/ induce relactation (contohnya ibu telah berhenti menyusui anak atau ibu yang hendak menyusukan anak angkat). InsyaAllah penyusuan boleh dimulakan semula dengan syarat ibu mesti berusaha. Nak harga best? PM-sms-WA saya cepat2!

0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...