Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

Get Clean Water Pitcher Shaklee : Mudah Di Bawa Ke Mana Saja

Penapis air mudah alih dan boleh di bawa ke mana-mana. Eh ada ke penapis air macam tu..yang ada kat rumah tu pun penapis yang dh disambung dengan paip air kat sinki ja...

Ramai yang tidak tahu berkenaan penapis air keluaran Shaklee..semestinya best dan boleh di bawa ke mana-mana saja. Nak travel, duduk di hotel, nak berkelah..semua tempat boleh bawa..Sentiasa dapat air bersih di mana saja kita pergi..Hebatkan?

Ini dia...GET CLEAN WATER PITCHER..haaa.biar betul..water pitcher???..Ye, memang sah water pitcher.


Mudahkan.. berbentuk water pitcher untuk senang di bawa ke mana saja.

Bagi anak-anak yang duduk di asrama ke, universiti ke, boleh la beli satu untuk keperluan mereka di sana nanti..kesihatan terjamin, boleh elak risiko rosak buah pinggang, kena cirit-birit ..al-maklumlah, keadaan air sekarang ni bukannya bersih macam zaman dulu lagi..

Ok kita tengok apa itu water pitcher..jom imbas.

Get Clean Water Pitcher Shaklee menggunakan blok karbon untuk bersihkan air. Ia dapat kurangkan bahan-bahan cemar yang sukar untuk disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99% dan mampu menuras 303 liter air (80 gelen) bagi setiap turasan.

Keistimewaan Get Clean Water Pitcher Shaklee

a) SELAMAT digunakan untuk menyingkirkan kandungan plumbum dan bendasing. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association - WQA) bahawa ia dapat mengurangkan plumbum dan bendasing lain.

b) PILIHAN BIJAK dengan penjimatan kos di mana rakyat Malaysia tak perlu lagi bazirkan wang untuk membeli minuman air botol. Dengan hanya beberapa sen sahaja seliter, dah dapat jimatkan kos di mana Get Clean Water dapat berikan air yang bersih. 

c) HANDAL dengan membekalkan air bersih pada setiap masa. Get Clean Water Pitcher Shaklee menghasilkan 303 liter air dan menyingkirkan bahan cemar yang wujud dalam air.

d) MESRA ALAM di mana setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar. 

Memang best Water Pitcher ni sebab ia boleh di bawa ke mana-mana sahaja dan ringan. Dengan Get Clean Water Pitcher Shaklee ni, anda boleh dapatkan bekalan air terawat, bersih dan sedap dengan mudahnya. credit

Hubungi saya untuk khidmat nasihat percuma dan keterangan lanjut :
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Alor Setar, Jitra  & Pokok Sena dan melalui pos untuk Seluruh Malaysia.





0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...