Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

Tentang Shaklee

LEGASI SHAKLEE

Selama tempoh lebih 5 dekad, Syarikat Shaklee telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semulajadi yang terulung di dunia.
Pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee telah mencipta 'Vitalized Minerals', iaitu merupakan multi vitamin pertama di dunia.
Pada tahun 1956, beliau telah menubuhkan SHAKLEE CORPORATION yang merupakan syarikat jualan langsung pertama di dunia.
Usaha beliau telah menjadikannya sebagai pelopor industri nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungankepada para pengedar.

PERBEZAAN SHAKLEE
Misi kami adalah untuk menyediakan kehidupan lebih sihat unyuk semua orang dan kehidupan lebih baik untuk semua. Kami melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang begitu luar biasa, anda hanya perlu memberitahu kawan-kawan anda. Apabila anda memilih Shaklee, anda akan tahu tiga perkara adalah benar. Ia adalah sentiasa selamat. Ia sentiasa berkesan. Dan ia sentiasa mesra alam. Tiada perasa tiruan. Tiada Pemanis tiruan. Tiada ujian haiwan. Tiada bahan kimia. Pembungkusan adalah bebas bisphenol-A, phthalates dan dakwat toksik. Pembungkusan menggunakan bahan dikitar semula.

KAMI MENJAMIN KESELAMATAN TANPA SYARAT
Kami bermula dengan alam semulajadi. Saintis Shaklee mencari si seluruh dunia untuk sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik.Tiada bahan-bahan yang diharamkan, tiada pemanis, tiada pewarna, tiada lemak trans. SETIAP PRODUK SHAKLEE DI JAMIN 100% SELAMAT DIGUNAKAN.

BERTUKAR JENAMA BOLEH MENGUBAH HIDUP ANDA
SENTIASA BERFUNGSI
Kami Menjamin Keberkesanan.
Lebih 300 juta USD yang dilaburkan untuk ujian klinikal, penyelidikan, dan pembangunan. Lihat dalam Kajian 2007 Landmark dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah UC Berkely Kesihatan Awam yang menunjukkan bahawa ORANG YANG MENGAMBIL MAKANAN TAMBAHAN SHAKLEE MEMPUNYAI KESIHATAN KETARA LEBIH BAIK DARIPADA MEREKA YANG MENGAMBIL JENAMA LAIN MULTIVITAMIN. Dan bukti nyata adalah 54 PINGAT EMAS DIMENANGI OLEH SHAKLEE ATLET BERTARAF DUNIA MENGGUNA PRODUK SHAKLEE.



0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...