Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

7 Sebab Vita-Lea For Children Shaklee Menjadi Rebutan Ibu Bapa Dan Anak-Anak DiMalaysia

Vita-Lea For Children dah lebih setahun tiada dalam pasaran. Kini muncul balik buat come back baik punye diawal tahun Januari 2015. Multivitamin kanak-kanak dengan improved formula dari Shaklee terbaik untuk diberikan pada anak-anak yang sedang membesar.




Kajian terbaru menunjukkan 25% sumber kalori kebanyakan anak-anak ialah dari makanan ringan. Kentang goreng merupakan sumber sayuran no 1 mereka. 

Kajian tersebut turut menyatakan kekurangan nutrisi yang berpunca dari pemakanan yang tidak sihat menjejaskan prestasi anak-anak disekolah, mempengaruhi sistem inum, tumbesaran tulang dan perkembangan fizikal mereka.

Dinegara kita sendiri, 9/10 kanak membesar dengan kekurangan nutrisi penting seperti vitamin A, D, kalsium dan zat besi. Mungkin dalam hati kita menafikan yang anak-anak kita termasuk dalam nisbah ini. Atau memang benar anak kita salah seorang dari 9 kanak-kanak yang kekurangan diet yang seimbang.

Terdapat 7 keistimewaan Vita-Lea For Children sehingga amat rugi jika ada anak-anak yang sedang membesar kite tak bekalkan dengan multivitamin ni. Tablet sebesar bola mata anak-anak ini juga mampu menutup lompang-lompang nutrient anak-anak kita. Berikut ialah kelebihan Vita-Lea For Children Shaklee

1. Mengandungi
  • 18 jenis vitamin dan mineral perlu.
  • 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B.
  • Kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain. 
2. Formula yang diperbaharui berbanding yang lama.


3. Menggunakan pemanis semulajadi xylitol yang tidak akan menyebabkan kerosakan gigi.
4. Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.

5. Bebas gluten, datang dalam perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak pasti sukakannya!

6. Multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran, jumlah nutrient lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas.




7. Sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 4  hingga 12 tahun terutama yang tidak suke makan sayur.



Bayangkan kite bagi anak-anak kite makan semua ni dalam masa sehari ? Mesti sakit perut muntah 3 hari anak kita. Dah jadi masalah lain. Tapi semua ini dah dimudahkan, hanya 2 biji Vita-Lea For Children / sehari. 

Anak-anak kite sudah mendapat bekalan nutrient bagi melengkapkan keperluan nutrisi harian selain daripada makanan yang dimakan setiap hari.

Nak harga jimat? hubungi saya 

 

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:
Maya | ID: 918781 | Call/SMS/Whatsapp/Viber 019-5596963
Email: syiaqira@yahoo.com
OR
Add sy sebagai Friend di FB Sumaiya Abdul Ghoni






0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...