Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

PROMOSI SHAKLEE MEI 2015 PENUH KEJUTAN UNTUK SEMUA

Alhamdulillah...promosi MEI 2015 memang sangat mengujakan...

Sebabnya pada bulan ni bukan saja ada promosi produk terpilih, tetapi juga beberap set - set khusus untuk kesihatan dengan harga menarik. Ganjaran yang menanti semua pengedar-pengedar pun hebat2 belaka termasuklah ahli-ahli baru yg mendaftar pada bulan ini...

Jom tengok apa promosi shaklee pada bulan ni...

Suppliment istimewa untuk membantu menghalang penyerapan kolesterol daripada makanan harian. Bagi yang risaukan paras kolesterol dalam badan ataupun yang ingin elakkan pengambilan kolesterol  berlebihan, boleh amalkan Phytocol - ST setiap kali sebelum makan. Yang kerap 'makan besar' di kenduri, event, jamuan dan lain-lain, lagilah sangat disyorkan bawa ini ke mana- mana.
    • Beli 6 dapat 7 botol !!
    • Beli 2 dapat diskaun 5% (TWINPACK) !!
( Lebih baik lagi jika anda turut amalkan Lecithin / Omega Guard dan Alfalfa Complex untuk membantu pengurusan berat badan yang lebih berkesan, insha allah.)


OMEGA GUARD


Minyak ikan tulen yang bebas toksin berbahaya dan sangat sesuai untuk SEMUA GOLONGAN berumur 1 tahun ke atas lelaki dan juga wanita termasuk ibu hamil, ibu menyusukan anak dan juga warga emas. Bayi dlm kandungan serta bayi yang menyusu juga dapat menerima manfaat dari asid lemak omega 3 bila si ibu konsisten amalkan Shaklee Omega Guard ini.
Ia membekalkan asid lemak omega 3 yang boleh membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular (berkaitan jantung), pelihara tekanan darah dan paras kolestrol yang normal di dalam badan dan pelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.


    • Beli 6 dapat 7 botol !!
    • Beli 2 dapat diskaun 5% (TWINPACK) !!
VITA-LEA FOR CHILDREN



Vitalea For Children menggunakan pemanis semulajadi yang diekstrak dari buah anggur dan ibubapa tak perlu risau kerana ia mengandungi xylitol bagi melindungi gigi anak kita daripada kaviti. Ia dalah multivitamin dan multimineral power kerana mengandungi 100% vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B. Pendek kata, ia lengkap dengan 18 vitamins dan minerals penting untuk tumbesaran anak. Tanpa perasa tiruan, tanpa pemanis atau sebarang bahan-bahan tiruan. Boleh dikunyah begitu sahaja.

  • Beli 3 dapat 4 botol !!

YES Wellness Pack (May-Oct'15)

Terdapat  EMPAT SET Istimewa dalam dalam YES Wellness Set ini :
 
Healthy Prenatal : Untuk ibu mengandung/ ibu hamil
Healthy Postnatal : Untuk ibu-ibu bersalin, berpantang dan menyusukan anak
Healthy Young Living : Untuk memelihara kesihatan dan juga antipenuaan (cegah penuaan terlalu awal)
Healthy Fitness : Untuk pengurusan berat badan yang sihat
 
 
(Yang bestnya, untuk Healthy Fitness Set, anda bebas memilih mana-mana dua perisa Cinch Shake Mix yang diminati; perisa Coklat, Vanilla @ Latte)
  
Melalui set promosi YES ini, banyak tawaran menarik terutamanya untuk anda yang berminat untuk terus menjadi ahli, apatahlagi yang mahu memulakan Bisness Shaklee sendiri. Seriously berbaloi dan menjimatkan!
Jadi, jangan lepaskan peluang untuk grab promosi Shaklee Mei 2015 ni ya.


Ada lagi tawaran dari SHAKLEE....


Sempena ulangtahun Vita-lea Iron Formula yang ke 100 juga, Shaklee menawarkan pemberian Vita-lea Iron Formula secara PERCUMA bagi yang mendaftar sebagai ahli sepanjang bulan Mei hingga Okt 2015. Rugi sangat2 sapa yang tak grab peluang best ni...


Hubungi saya untuk konsultasi percuma anda
---------------------------------------------------------

Sumaiya (SID # 918781)
msg/whatsapp: 0195596963
Pengedar Shaklee di Alor Setar/Jitra/Pokok Sena
Pos : Seluruh Malaysia
---------------------------------------------------------


**Disclaimer**
 


0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...