Boucing Red Apple

Get Healthy, Be Happy, Feel Beauty

Jom Klik Like!..

Minyak Ikan Terbaik Untuk Otak

Minyak Ikan Terbaik Untuk Otak


FAQ Omega Guard
Omega Guard Shaklee dikenali juga sebagai minyak ikan sangat-sangat bagus untuk seisi keluarga. Untuk suami, isteri ataupun untuk anak-anak. Dulu saya selalu fikir yang minyak ikan ni hanya untuk fungsi otak je tetapi sebenarnya ia memberi banyak khasiatnya.
Sesetengah customer saya hairan mengapa Omega Guard Shaklee pun boleh digunakan sebagai pemecah lemak dalam Set Kurus Shaklee dan pada masa yang sama sebagai nutrisi penting untuk ibu mengandung. Selain itu, saya juga berikan kepada suami saya untuk kawal kolestrol dan kesannya sangat baik. Wahh macam-macam pertanyaan yang timbul mengenai Omega Guard ini.
Jom kita lihat apakah yang banyak sangat khasiat Omega Guard Shaklee  yang orang selalu tanyakan….
1. Dalam sebotol Omega Guard Shaklee ada berapa biji dan boleh tahan berapa lama?
omega-shaklee-istimewa
Sebotol ada 90 biji sahaja. Penggunaannya bergantung pada pengambilan mengikut dosage yang disarankan oleh distributor masing-masing. Jadual makan eksklusif untuk pelanggan istimewa saya ye :)
2. Bagaimanakah fungsi Omega Guard untuk kanak-kanak?
OmegaGuard-untuk-mata-dan-otak-bayi
Omega Guard membantu untuk meningkatkan sistem imun kanak-kanak yang masih rapuh. Selain itu, ia membantu mengoptimumkan fungsi otak disebabkan kandungan EPA dan DHA iaitu meningkatkan kecerdasan otak.
Omega Guard juga membantu mengurangkan alahan ataupun alergik seperti alahan seafood. Ada juga feedback daripada customer yang mana anak mengalami asma semakin sembuh dengan Omega. Sebab Omega sangat membantu melancarkan perjalanan darah.
3. Omega Guard adalah agen pemecah lemak yang baik? Betul ke untuk kuruskan badan?
Ya memang betul. Selain Lecithin, Omega memang juga membantu memecahkan lemak-lemak dengan cepat disebabkan kandungan Omega 3 iaitu asid lemak (fatty acid) bertindak balas dengan hormon Leptin untuk bantu pembakaran lelemak. Selain itu, ia bertindak untuk meningkatkan kepekatan insulin.
4. Omega Guard membantu mereka yang mengalami buasir?
Ya memang membantu. Iaitu dengan mengurangkan dan mengecutkan kebengkakan di sekitar anus disebabkan meneran semasa membuang air besar.
5. Adakah Omega Guard membantu pengidap sakit jantung? Bagaimana?
Ya memang membantu iaitu dengan mencairkan darah malah jika diambil secara konsisten mampu mengurangkan sehingga 30% risiko kematian kepada pesakit jantung. Peranan Omega 3 adalah untuk mengelak dan merawat sakit jantung. Lemak baik ini boleh merendahkan paras keradangan (inflammation), merendahkan triglycerides dan mengelakkan darah tersumbat yang boleh membawa maut.
6. Bolehkah warga emas mengambil Omega Guard?
minyak ikan best
Boleh dan sangat disarankan. Kerana ia membantu dan dapat mengurangkan sakit sendi yang biasanya dialami pada pada lutut dan pinggang. Malah gabungan dengan Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee memberi kesan yang positif pada penyakit saraf. Selain itu, dapat menguatkan memori dan mengurangkan risiko untuk mendapat penyakit Alzahemir.
7. Ada pantang larang tak bila ambil Omega Guard ?
Tiada pantang larang pun. Melainkan jika ada ambil ubat daripada doktor pastikan jarak pengambilan di antara 2-3 jam bagi mengelakkan gangguan penyerapan. Selain itu, minum banyak air kosong antara 2-3 liter sehari ya.
8. Berapa harga sebotol Omega Guard Shaklee ?
Harga runcit hanya bernilai RM 136.00 sahaja. Untuk dapatkan harga yang lebih jimat, suka saya mempelawa anda untuk menyertai ahli dengan bayaran tidak mencecah RM 80 untuk keahlian seumur hidup. Sangat jimat bukan?
TESTIMONI BEST OMEGA
 OMEGA UTK KURUS

 OMEGA KURANGKAN ECZEMA
 OMEGA REDAKAN SAKIT2 SENDI
 OMEGA UTK OTAK & IMUN ANAK2 & SEMUA LAPISAN UMUR
  
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuh atau mencegah seberang penyakit tetapi ia adalah supplement berkualiti tinggi* . Sihat dan Sakit adalah ketentuan Allah.Tugas kita berikhtiar untuk sihat.Moga-moga dengan mengambil produk ini INSYALLAH kesihatan dan penampilan kita akan bertambah baik.
 Hubungi saya untuk konsultasi percuma anda
---------------------------------------------------------
Sumaiya (SID # 918781)
msg/whatsapp: 0195596963
Pengedar Shaklee di Alor Setar/Jitra/Pokok Sena
Pos : Seluruh Malaysia
---------------------------------------------------------


0 komen kawan-kawan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...